onsdag 28 april 2010

lite bättre.

jag är ändå lite bättre än dig. Jag är ganska mycke bättre än dig
så ta dig i brasan!!:)

Jag är så förbannat jävla trött på´t! Haha kan inte göra annat än att skratta men herregud GE UPP NÅN gång haha....


Igår fick jag faktiskt sova äända till halv 9!! :D Fast vi va vakna mellan 5-5.30 men de duger ändå ;)
Va hemma nästan hela dagen... trött i skallen efter beskedet i tisdags.
Hela jävla allting vart ju uppochner & känner mig jäävligt kränkt.
Visst till en del kan jag förstå deras resonemang, men PRÖVA!
Helvete! Jag dog litegrann & det gör ont att jag inte kan göra mer :(
Men jag är starkare än så & jag klarar mig igenom det.
På mitt egna vis. JAG kommer ALDRIG acceptera, det är huvudsaken!!!
FIGHT FOR YOUR RIGHT!!!
TACK alla mina vänner som finns där & ställer upp, utan er & Seb vet jag inte vad som hänt!

va iaf ut till lekparken med Seb & Malin :) Men de va så jävla kallt så vi gick in & fika ganska snabbt :) Sen åkte vi med lilleJon ner på stan.. Köpte en hoppboll till Seb som han inte ens når ner till golvet från så han kan hoppa ^^ Haha jaja han växer väl nångång ;P

Idag åker min lillskit :S Herregu va tomt, tur att jag har fullspäckat schema hela helgen alltså! Fast vettesjutton om jag klarar mig ändå....
Han har ju aldrig åkt bort... på 2 år :S Men men... det går nog bra....

KRYSS IMORRN! Fifan DET ska iaf bli hur nice som helst!!!
Det som är jobbigt när man ska göra något för sig själv är att man måste göra det själv :P

Nepp, fixa med tvätt & skit...
Ikväll blire tjejmiddag med massa god mat & mys :D
PUSS på alla mina <3

2 kommentarer:

  1. Hoppas du får toppen kul på kryssningen =)

    SvaraRadera
  2. Taack de ska jag ha... väldigt tomt & tyst utan Seb men :S de går nog bra :)

    SvaraRadera