torsdag 29 april 2010

buhuhuuu

nu har min lilla kotte åkt :(
Han vart såå glad när dom kom & ville åka på en gång..
jag följde med ner & skulle vinka av, stod utanför bilen & pussa & krama honom..
Han sa bara hejdå, hejdå hejdå hejdå & putta ur mig ur bilen, älskar dig & vinka..
haha men då vet jag att han är nöjd iallafall.. men jaag då :S
Hjälp! vad har jag gett mig in på :S haha nee det ska nog gå bra, han tittade mig i ögonen hela vägen när dom åkte & vinka, då fällde mamma några tårar :(
MEN, han kommer få skitkul! & jag med i slutänden, fast jag längtar redan efter honom!!

Så, vad ska jag göra nudå i 2 timmar tills vi ska hem till Madde på tjejmiddagen?!
Skita ifred för en gångs skull hade gått om jag va skitnödig....
Städa ifred om jag inte hade gjort de redan idag hade också funkat....
får väl sitta här & glo då...
Vi ska pröva Maddes hemmagjorda ansiktsmask ikväll haha, bäst för dig Madde att det är nå bra skit haha! Så ska vi käka, färga & klippa hår, fixa naglarna & tillslut kolla på en skräckis!
FYFAN för att sova själv inatt :S haha!

Imorrn gäller de, kryssa som fiiifan ska vi göra!!! :)

Ha en bra kväll!

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar