måndag 18 oktober 2010

Jahahahaaaadååå!

Sådär längesen igen.
Förstår inte varför man inte tar sig tid & skriver...
Sitter ju ändå bara & klickar runt på "fejjan" hela kvällarna....

Nåja... plugget går bra, morsan mår fint, farsan stressar på, bilen som jag inte har fattas mig, barnet mår underbart bra (peppar peppar) , bruschan minglar runt, lägenheten är underbar men kall, grannarna är svarta.... Ja det går bra nu! Jag mår bra nu!
Var hos farbror Hjärt idag kl Ett.. hjärtat lugnade sig lite, skönt!

Imorrn bitti kl6.30 kommer våran älskling-Malin... så det är nog dags för sängen strax... ska hämta henne i skolan också... ensamtid med henne 2 timmar innan Seb ska hämtas.. de gillar vi! (både hon & jag)

Helgen som kommer är jag barnledig. Trodde aldrig att jag skulle säga detta, men det ska faktiskt bli skönt! Träffa tjejorna & mysa, sen ut & röva!! Ska bli awesome!! :)

Nee nu skiter jag i dehär för idag..slänger med lite bilder också.



Hej & hej!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar