onsdag 19 maj 2010

Packa!

Håller på & packar ner lägenheten i den underbara kvava klibbiga värmen!
Skönt när det är klart!

Har ett underbart barn, underbara vänner & familj, ska snart flytta, lillebror kommer snart & hälsar på, det är Köpingsfesten snart, sommar & sommarlov på G & allt går som jag vill. Det GÅR BRA NU! Skapligt skönt & vara lycklig!!!

berätta för mig
förklara för mig
hur man kan känna en sånhär lycka.
jag har aldrig känt såhär.

vart kommer det ifrån?
vart gör man av det överflödiga?

hur hanterar man det utan att det spårar ur?

det enda jag vet är att jag är förbannat jävla lycklig
& det gör mig ännu lyckligare!!! :D




Mysbarn <3

2 kommentarer:

  1. Ge lite lycka till mig :/ behövs kan jag lova! Är dock superglad att du är lycklig<3
    / sandra

    SvaraRadera
  2. aaw gumman då, det ordnar sig allting, jag lovar! <3

    SvaraRadera